NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE SEKRETARZA GMINY ZEMBRZYCE
Treść
WÓJT GMINY ZEMBRZYCE
OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO URZĘDNICZE
SEKRETARZA GMINY ZMEBRZYCE
1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:
Urząd Gminy Zembrzyce
34-210 Zembrzyce 540
2. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
SEKRETARZ GMINY ZEMBRZYCE
3. OKREŚLENIE WYMAGAŃ ZWIĄZANYCH ZE STANOWISKIEM:
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- staż pracy zgodnie z art. 5 ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych (Dz. U. z 2008 r. nr 223, poz. 1458),
- pełna zdolność do czynności prawnych i pełnia praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie w tym skarbowe,
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- biegła znajomość obsługi komputera
II. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów prawa w zakresie
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa w zakresie
administracji samorządowej oraz procedury administracyjnej, instrukcji kancelaryjnej,
prawa pracy, ustawy o finansach publicznych,
- zdolność organizacji pracy i umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
- umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
- mile widziane: dodatkowe wykształcenie z zakresu zarządzania, finansów publicznych,
funkcjonowania systemów informatycznych.
4. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU
1. wydawanie decyzji administracyjnych i zaświadczeń z upoważnienia Wójta
2. koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne
Urzędu,
3. sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem Regulaminu Pracy,
prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji,
4. sprawowaniem nadzoru nad przestrzeganiem zasad rzetelnego i terminowego
załatwiania spraw przez pracowników
5. sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań związanych z przygotowaniem
i przeprowadzeniem wyborów i referendów
6. opracowanie i współudział w opracowaniu projektów Uchwał Rady Gminy
i Zarządzeń Wójta
7. nadzorowanie przygotowania materiałów na sesję Rady, posiedzenia Komisji Rady
w zakresie ustalonym przez Wójta,
8. prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami obywateli,
9. inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników Urzędu,
10. sprawowanie nadzoru nad publikacją prawa miejscowego,
11. dokonywanie ocen okresowych pracowników podległych bezpośrednio oraz
przygotowanie całości dokumentacji pracowników ocenianych przez wójta,
12. nadzór nad realizacją zadań związany z promocją Gminy, nadzór nad zamieszczaniem
aktualnych informacji w BIP i na stronie internetowej Urzędu,
13. nadzór nad właściwym postępowaniem przy przetwarzaniu danych osobowych,
14. wykonywanie innych zadań i prac zleconych przez Wójta.
5. WYMAGANE DOKUMENTY:
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- dokumenty poświadczające wykształcenie
- kserokopie świadectw pracy
- kwestionariusz osobowy
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
- oświadczenie i niekaralności
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
6. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Zembrzycach w zamkniętej kopercie lub za pośrednictwem poczty w terminie do:
02 września 2011 r. do godz. 15.00 .
Koperta podpisana: „Konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy Zembrzyce”.
Dokumenty złożone w innej formie lub po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
7. INNE INFORMACJE
Oferty pod względem formalnym zostaną rozpatrzone w ciągu 2 dni od upływu terminu na złożenie oferty. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacje o wynikach naboru zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Zembrzyce i na tablicy informacyjnej Urzędu.
Autor: B. Łach
Tagi: sekretarz nabór