Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Treść
WÓJT GMINY W ZEMBRZYCACH
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY
INSPEKTOR DS. DRÓG I OCHRONY ŚRODOWISKA
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe / preferowane techniczne, w tym budownictwo dróg i mostów, ochrona środowiska , budownictwo ogólne lub administracyjne/
b) min. 1 rok stażu pracy
c) biegła znajomość obsługi komputera
d) obywatelstwo polskie,
e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
f) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, w tym skarbowe,
g) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
h) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
a) Znajomość przepisów prawa zakresie ustawy o drogach publicznych, prawa budowlanego, prawa ochrony środowiska i kodeksu postępowania administracyjnego.
b) Komunikatywność.
c) Systematyczność.
d) Dyspozycyjność.
e) Prawo jazdy kat. B
f) Umiejętność pracy w zespole.
g) Znajomość języka obcego.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie obowiązków z zakresu dróg, transportu drogowego, prawa wodnego , prawa geologicznego i górniczego, ustawy o odpadach, ochrony środowiska, ochrony przyrody, utrzymania czystości i porządku w gminie, ochrony gruntów i leśnictwa.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument poświadczający wykształcenie / dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów
d) kwestionariusz osobowy
e) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy, lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko .”Inspektor ds. dróg i ochrony środowiska”. w terminie do dnia 16 września 2009 r. do godz. 12-tej / nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP/.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.bip.pl / oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r Nr 101, poz. 926), oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458 z późniejszymi zmianami)”.
Zembrzyce, dnia 01.09.2009 r. Wójt Gminy Zembrzyce
Józef Gąsiorek
Do Regulaminu
FORMULARZ
OPISU STANOWISKA PRACY W URZĘDZIE GMINY
A. INFORMACJE OGÓLNE DOTYCZĄCE STANOWISKA PRACY
1. Stanowisko
Inspektor ds. Dróg i Ochrony Środowiska
2. Symbol stanowiska
OŚD
B. WYMOGI KWALIFIKACYJNE
1. Wykształcenie (charakter lub typ szkoły)
wykształcenie wyższe
2. Wymagany profil (specjalność)
preferowane techniczne, w tym budownictwo dróg i mostów, ochrona środowiska , budownictwo ogólne lub administracyjne
3. Obligatoryjne uprawnienia
Prawo jazdy kat. B
4. Doświadczenia zawodowe
4a. Doświadczenia zawodowe poza Urzędem (jednostką) przy wykonywaniu podobnych czynności
Minimum 1 rok stażu pracy
4b. Doświadczenia w pracy w Urzędzie (jednostce), w tym na pokrewnych stanowiskach
5. Predyspozycje osobowościowe
Komunikatywność
Systematyczność
Dyspozycyjność
Umiejętność pracy w zespole
6. Umiejętności zawodowe
Biegła znajomość obsługi komputera
C. ZASADY WSPÓŁZALEŻNOŚCI SŁUŻBOWEJ
1. Bezpośredni przełożony
Wójt Gminy
Uwagi dodatkowe
a) Pracownik jest służbowo odpowiedzialny wobec swego bezpośredniego przełożonego.
b) Wszystkie sprawy, z którymi pracownik zwraca się do przełożonego wyższego stopnia (poza szczególnymi przypadkami) powinny być zaopiniowane przez bezpośredniego przełożonego.
c) Od każdej decyzji bezpośredniego przełożonego można się odwołać do przełożonego wyższego szczebla.
D. ZASADY ZWIERZCHNICTWA STANOWISK
1. Nazwy bezpośrednio podległych stanowisk
Nie dotyczy
2. Nazwy stanowisk będących pod nadzorem merytorycznym
Nie dotyczy
E. ZASADY ZASTĘPSTWA NA STANOWISKACH
1. Osoba na stanowisku zastępuje: ( nazwa stanowiska)
Inspektora ds. rolnictwa, gospodarki gruntami, ewidencji działalności gospodarczej oraz Inspektora ds. zamówień publicznych w części inwestycji drogowych
2. Osoba na stanowisku jest zastępowana przez: (nazwa stanowiska)
Inspektora ds. rolnictwa, gospodarki gruntami, ewidencji działalności gospodarczej oraz Inspektora ds. zamówień publicznych w części dróg.
F. MISJA I GŁÓWNE CELE STANOWISKA W SKALI ORAZ URZĘDU
Realizacja zadań jak niżej.
G. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU
1. Zadania główne:
1. Drogi – ewidencja, doraźne remonty, bezpieczeństwo, regulacja stanu prawnego, rowy odwadniające drogi, wprowadzanie ograniczeń na drogach , wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego , koordynacja prac w zakresie zimowego utrzymania dróg.
2. Transport drogowy – opinie dla przewoźników.
3. Prawo wodne – występowanie o pozwolenia wodno-prawne, rozstrzyganie sporów dotyczących wód i cieków wodnych,
4. Prawo geologiczne – przygotowywanie dokumentów należących do właściwości gminy.
5. Ustawa o odpadach – współudział w opracowywaniu planów , sprawozdań, przygotowywanie opinii i decyzji.
6. Utrzymanie czystości i porządku w gminie- m. in. bezdomne zwierzęta, zezwolenia na psy rasy agresywnej i inne wynikające z ustaw.
7. Prawo ochrony środowiska – wykonywanie zadań należących do właściwości urzędu Gminy.
8. Ochrona przyrody – zezwolenia na wycinkę drzew, uzgadnianie wyrębów, naliczanie i pobieranie opłat itp.
9. Ochrona gruntów rolnych i leśnych –zdjęcia próchniczej warstwy gleby, rekultywacja gruntów.
10. Leśnictwo – przygotowywanie dla Wójta opinii dot. zalesienia, wycinka drzew z zadrzewień.
2. Zadania pomocnicze:
1. Przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta, uchwał Rady Gminy w sprawach wynikających z zakresu czynności.
3. Zadania okresowe:
Wg potrzeb
4. Zakłócenia działalności
.............................................................................................................................................
5. Zakres ogólnych obowiązków
Podano w zadaniach głównych.
6. Szczególne prawa i obowiązki
1. 40 godzinny tydzień pracy
2. Szczegóły określa Regulamin Pracy w Urzędzie Gminy Zembrzyce zamieszczony na stronie internetowej i w BIP oraz Regulamin organizacyjny Urzędu Gminy w Zembrzycach.
7. Ocena realizacji zadań
Podmiot dokonujący oceny Metody oceny Miernik oceny
8. Zakres i stopień samodzielności na stanowisku
zakres – podany zostanie w zakresie czynności
stopień - j.w.
1.Zakres i rodzaj decyzji podejmowanych na stanowisku pracy
Zakres: )
Rodzaj:
administracyjne Tak
finansowe
organizacyjne Tak
kierownicze
personalne
Inne:
H. ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRACOWNIKA
1. Zasady odpowiedzialności pracownika na stanowisku
1. Za wszelkie projekty pism i decyzji wynikających z zakresu czynności.
2. Podmiot / przedmiot i zakres odpowiedzialności
Zakres Duży (skutki w skali Urzędu) Niski (skutki na poziomie Zespołu)
Podmiot/ przedmiot
bezpośredni pośredni bezpośredni pośredni
administracyjna Tak
finansowa Tak
mienie Tak
wyposażenie Tak
pracownicy
I. KONTAKTY ZEWNĘTRZNE
1. Kluczowe kontakty zewnętrzne
Z wykonawcami prac i instytucjami wg potrzeb.
2. Kluczowe kontakty wewnętrzne
.. Z mieszkańcami
J. UDZIAŁ W ZESPOŁACH ZADANIOWYCH I ROBOCZYCH
. W miarę potrzeb na podstawie odrębnego zarządzenia wójta.
K. WYPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY
1. Sprzęt informatyczny
. Zestaw komputerowy
2. Oprogramowanie
. Windows XP
3. Środki łączności
Telefon , Internet.
4. Inne urządzenia
Nie
5. Środki transportu
Możliwość korzystania z samochodu służbowego.
L. FIZYCZNE WARUNKI PRACY
Uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych Brak
Częstotliwość wyjazdów służbowych Kilka razy w miesiącu.
Ł. PRZYWILEJE I ATRAKCJE STANOWISKA
Możliwość awansu finansowego
M. MOŻLIWOŚCI AWANSU I ROZWOJU PRZEZ DANĄ PRACĘ
.
Autor: adm.
Tagi: nabór