Przejdź do treści
Przejdź do stopki

OGŁOSZENIE KONKURSU NA STANOWISKO REFERENTA DS. EWIDENCJI LUIDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ W ZEMBRZYCACH

Treść

ZARZĄDZENIE Nr II/ 16/90/08
Wójta Gminy Zembrzyce
z dnia 02 kwietnia 2008 r.

w sprawie: ogłoszenia konkursu na stanowisko Referenta ds. Ewidencji
Ludności i Obrony Cywilnej.


Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz. U. z 2001 r. Nr 142,poz. 1593 z późniejszymi zmianami) Wójt Gminy Zembrzyce
z a r z ą d z a , co następuje:

§ 1.

Ogłasza konkurs na Stanowisko Referenta ds. Ewidencji Ludności i Obrony Cywilnej w Zembrzycach.

§ 2.

W celu przeprowadzenia postępowania konkursowego powołuje Komisję Konkursową w składzie:
1. Wójt - Józef Gąsiorek – Przewodniczący
2. Sekretarz - Grażyna Fuja – Członek
3. Inspektor ds. Kadr - Maria Kus – Członek

§ 3.

Wymagania wobec kandydatów oraz warunki konkursu zostały określone w ogłoszeniu o konkursie, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Załącznik do Zarządzenia nr II/16/90/08
Wójta Gminy Zembrzyce z dnia 02.04.2008 r.

WÓJT Gminy Zembrzyce
ogłasza konkurs na stanowisko
Referenta ds. Ewidencji Ludności i Obrony Cywilnej
w Zembrzycach

Wymiar czasu pracy : pełny etat
Rodzaj stosunku pracy : umowa o pracę.

Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej roczny staż pracy,
- umiejętność obsługi komputera,
- wiedza w zakresie przepisów :ustawy o samorządzie gminnym, ustawy –
o ewidencji ludności i dowodach osobistych, Kodeks Postępowania
Administracyjnego, o zarządzaniu kryzysowym.
- niekaralność, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych .

Wymagania dodatkowe:
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy,
- łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność.

Zakres wykonywanych zadań w szczególności:
I. W zakresie zameldowania i wymeldowania.
1. Wykonywanie wszystkich spraw w zakresie zameldowania i wymeldowania
na pobyt stały i czasowy.
2. Prowadzenie w formie elektronicznej zapisu danych w ramach
Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności,
3. Udostępnianie w porozumieniu z Rządowym Centrum Informatycznym
PESEL numer ewidencyjny innym organom i instytucjom państwowym lub
jednostkom gospodarki uspołecznionej na potrzeby ewidencji osobowych,
4.Prowadzenie analiz statystycznych z zakresu ewidencji ludności na potrzeby
innych stanowisk pracy,
5. Prowadzenie czynności wynikających ze zmian adresowych w odniesieniu
do osób podlegających powszechnemu obowiązkowi wojskowemu,
6. Udzielanie upoważnionym osobom i instytucjom informacji adresowej z
kartoteki ewidencyjno-adresowej,
7. Prowadzenie kartoteki pobytu czasowego oraz rejestru stałych mieszkańców,
8. Prowadzenie kartoteki ewidencyjno-adresowej byłych mieszkańców,
opracowywanie danych dotyczących zmian w ewidencji ludności,
9. Prowadzenie kartoteki składającej się z indywidualnych kart osobowych
mieszkańców /KOM/ na komputerze oraz kartotece według nieruchomości
oraz utrzymywanie jej w aktualnym stanie,
10. Sporządzanie list dla dyrektorów szkół dotyczących ilości dzieci
podlegających obowiązkowi wychowania przedszkolnego.
11. Prowadzenie rejestru wyborców, sporządzanie list do wyborów
i referendów.
12.Współpraca z organami policji, WKU, urzędami celnymi, komornikami,
urzędami skarbowymi, samodzielnymi publicznymi zakładami opieki
zdrowotnej, instytucjami państwowymi i podmiotami gospodarczymi
w zakresie ewidencji ludności.
13. Prowadzenie całości spraw związanych z realizacją ustawy o repatriantach.

II. W zakresie obrony cywilnej:-
1. wykonywanie zadań w zakresie obrony cywilnej, a szczególnie:
a/ wykonywanie zaleceń Szefa Obrony Cywilnej Kraju,
b/ kierowanie, koordynacja, przygotowanie oraz realizacja przedsięwzięć
obrony cywilnej,
c/ administrowanie rezerwami osobowymi,
d/ przeprowadzanie czynności związanych z wykonywaniem powszechnego
obowiązku obrony oraz współdziałanie z organami wojskowymi
w administrowaniu rezerwami osobowymi,
e/ występowanie do instytucji państwowych, podmiotów gospodarczych,
jednostek organizacyjnych i organizacji społecznych o współdziałanie
w administrowaniu rezerwami osobowymi,
f/ przygotowanie ludności i mienia na wypadek wojny,
g/ organizowanie wykonania przez jednostki organizacyjne zadań w ramach
powszechnego obowiązku obrony, w tym ustalenie zadań szczegółowych
oraz trybu ich realizacji,
h/ tworzenie formacji obrony cywilnej,
i/ planowanie działalności w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej:

Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- dokumenty poświadczające wymagany staż pracy,
- oświadczenie o niekaralności, posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz
korzystania z pełni praw publicznych,
- opinia o pracy lub referencje z poprzednich miejsc pracy,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do zajmowania stanowiska.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Gminy Zembrzyce 34-210 Zembrzyce w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Referenta ds. Ewidencji Ludności i Obrony Cywilnej ” do dnia
17 kwietnia 2008 r. do godz. 15-tej.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Zembrzyce po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na stronie internetowej Gminy Zembrzyce (WWW.zembrzyce.pl) i w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Zembrzyce oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Zembrzyce.

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zmianami)” .



Autor: b.lach

Tagi: konkurs nabór ewidencja ludności