Przejdź do treści
Przejdź do stopki

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - KIEROWNIKA ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWEJ W ZEMBRZYCACH

Treść

Działając na podstawie art. 11 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)
Wójt Gminy Zembrzyce
Ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze:
KIEROWNIKA ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWEJ W ZEMBRZYCACH

1. Wymagania konieczne:
1) Wyższe magisterskie o kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia lub w zakresie resocjalizacji, pracy socjalnej, pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej albo innym kierunku uzupełnionym studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki lub resocjalizacji.
2) Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
3) Nieposzlakowana opinia.
4) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
5) Minimum 1 roczny staż pracy.
6) Obywatelstwo polskie.
7) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

2. Wymagania dodatkowe:
1). Umiejętność sprawnej organizacji i planowania pracy.
2) Komunikatywność.
3) Samodzielność i kreatywność.
4) Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
5) Znajomość obsługi komputera.

3. Wymiar etatu:
Kierownik Świetlicy będący zarazem wychowawcą w ½ etatu.- łącznie 1 etat
4. Zakres zadań:
- zarządzanie Świetlicą i reprezentowanie jej na zewnątrz poprzez;
- opracowanie instrukcji, regulaminów wewnętrznych oraz struktury organizacyjnej
Świetlicy,
- wykonywanie zadań powierzonych przez organ prowadzący , wynikający z przepisów
szczegółowych a ponadto opracowanie i przedstawienie Wójtowi Gminy do zatwierdzenia:
a) rocznego i perspektywicznego planu pracy Świetlicy,
b) okresowego sprawozdania z działalności merytorycznej i finansowej Świetlicy,
- pełnienia funkcji zwierzchnika wszystkich pracowników Świetlicy,
- organizowanie w Świetlicy pracy dydaktycznej, opiekuńczej i wychowawczej,
- pełnienie funkcji przewodniczącego Stałego zespołu ds. oceny sytuacji dziecka,
- utrzymywanie bezpośredniego i bliskiego kontaktu z wychowankami Świetlicy,
- współpracowanie z organem prowadzącym Świetlicę, władzami lokalnymi oraz
instytucjami i organizacjami mogącymi nieść pomoc dziecku i rodzinie,
- wykonywanie innych określonych przepisami prawa zadań Kierownika Świetlicy,
w tym zadań wynikających z przepisów BHP i p.poż.

5..Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument poświadczający wykształcenie / dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów potwierdzone za zgodność z oryginałem/,
d) kwestionariusz osobowy
e) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
f) referencje
g) kserokopia dowodu osobistego,
h) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
i) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego kandydata o niekaralności.
j) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych .

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko .”Kierownik Świetlicy Środowiskowej w Zembrzycach ”. w terminie do dnia 18 lutego 2010 r. do godz. 12-tej / nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP/.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.bip.pl / oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r Nr 101, poz. 926), oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458 z późniejszymi zmianami)”.

Zembrzyce, dnia 03.02.2010 r. Wójt Gminy Zembrzyce
Józef Gąsiorek

Z a r z ą d z e n i e Nr IV/7/246/2010
Wójta Gminy Zembrzyce
z dnia 1 lutego 2010 r.

w sprawie: ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym
kierownicze stanowisko w jednostkach organizacyjnych Gminy Zembrzyce


Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2001 r. Nr 142,poz. 1591 z późn. zmianami)

z a r z ą d z a m , co następuje:

§ 1.
Ustalam „Regulamin naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko w jednostkach organizacyjnych Gminy Zembrzyce w brzmieniu załącznika do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Zembrzyce.
§ 3.
Traci moc Zarządzenie nr III/52/201/2009 z dnia 1 sierpnia 2009 r. w sprawie: ustalenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zembrzyce.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

Załącznik do Zarządzenia Nr IV/7/246/2010
Wójta Gminy Zembrzyce z dnia 1 lutego 2010 r.
REGULAMIN NABORU NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE, W TYM KIEROWNICZE STANOWISKO W JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH GMINY ZEMBRZYCE
Celem regulaminu jest ustalenie zasad zatrudnienia na stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko w jednostkach organizacyjnych gminy w oparciu o otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowiska pracy.
Regulamin określa szczegółowe zasady zatrudniania pracowników w Gminie, w tym w jednostkach organizacyjnych na stanowiskach kierowniczych określonych w statucie gminy na podstawie umowy o pracę, z wyłączeniem stanowisk pomocniczych i obsługi.
Rozdział I
Podjęcie decyzji o rozpoczęciu procedury rekrutacyjnej na wolne stanowisko urzędnicze
§ 1
1. Decyzję o rozpoczęciu procedury rekrutacyjnej podejmuje Wójt Gminy, w oparciu
o informacje przekazane przez Sekretarza Gminy o wakującym stanowisku. 2. Informacja, o której mowa w pkt. 1 winna być przekazana z miesięcznym wyprzedzeniem
pozwalającym na uniknięcie zakłóceń w funkcjonowaniu danego samodzielnego
stanowiska pracy . 3. Odpowiednie stanowisko w porozumieniu z Sekretarzem Gminy zobligowane jest do
przedłożenia do akceptacji Wójtowi projektu opisu stanowiska na wakujące miejsce pracy. 4. Opis stanowiska pracy, o którym mowa w pkt. 3, zawiera:
a) dokładne określenie celów i zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy oraz
wynikających z tego tytułu obowiązków obciążających zajmującego to stanowisko,
b) określenie szczegółowych wymagań w zakresie kwalifikacji, umiejętności i predyspozycji
wobec osób, które je zajmują,
c) określenie uprawnień służących do wykonywania zadań oraz niezbędnego wyposażenia,
d) określenie odpowiedzialności,
e) inne wyznaczniki określające indywidualny charakter danego stanowiska pracy.
5. Akceptacja projektu opisu stanowiska pracy oraz zgoda Wójta Gminy powodują
rozpoczęcie procedury naboru kandydata na wolne stanowisko urzędnicze, w tym
kierownicze stanowisko w jednostkach organizacyjnych .
6. Wzór formularza opisu stanowiska pracy w Urzędzie Gminy stanowi załącznik Nr 1
Rozdział II
Powołanie Komisji Rekrutacyjnej
§ 2
1. Komisję Rekrutacyjną powołuje Wójt Gminy. 2. W skład Komisji Rekrutacyjnej mogą wchodzić:

a) Wójt Gminy lub osoba przez niego upoważniona,
b) Sekretarz Gminy,
c) Inspektor ds. kadr, będący jednocześnie Sekretarzem Komisji, lub inna osoba
wyznaczona przez Wójta.
3. Komisja działa do czasu zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy.
Rozdział III Etapy naboru
§ 3
1. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko w jednostkach organizacyjnych.
2. Składanie dokumentów aplikacyjnych.
3. Wstępna selekcja kandydatów - analiza dokumentów aplikacyjnych.
4. Ogłoszenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne.
5. Selekcja końcowa kandydatów:
a) test kwalifikacyjny,
b) rozmowa kwalifikacyjna.
6. Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru na dane stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko w jednostkach organizacyjnych. .
7. Podjęcie decyzji o zatrudnieniu i podpisanie umowy o pracę.
8. Ogłoszenie wyników naboru.
Rozdział IV
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko w jednostkach organizacyjnych
§ 4
1. Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym umieszcza się obligatoryjnie w Biuletynie Informacji Publicznej , na stronie internetowej Urzędu WWW.zembrzyce.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy.
2. Możliwe jest umieszczenie ogłoszeń dodatkowo w innych miejscach.
3. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko zawiera:
a) nazwę i adres jednostki,
b) określenie stanowiska urzędniczego, w tym kierownicze stanowisko
w jednostkach organizacyjnych ,
c) określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie
z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne,
a które dodatkowe,
d) wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym,
w tym kierowniczym stanowisku w jednostkach organizacyjnych,
e) wskazanie wymaganych dokumentów,
f) określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
4. Ogłoszenie będzie znajdowało się w BIP , na stronie internetowej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu przez 14 dni kalendarzowych.
5. Wzór ogłoszenia stanowi załącznik Nr 2
Rozdział V
Przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych
§ 5
1. Po ogłoszeniu umieszczonym w BIP, na stronie internetowej i na tablicy ogłoszeń następuje przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych od kandydatów zainteresowanych pracą na wolnym stanowisku urzędniczym w Urzędzie Gminy lub w jednostkach organizacyjnych na stanowiskach kierowniczych..
2. Na dokumenty aplikacyjne składają się:
a)list motywacyjny,
b) życiorys - curriculum vitae,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach , szkoleniach,
f) referencje,
g) oryginał kwestionariusza osobowego. h) inne podane w ogłoszeniu.
3. Dokumenty aplikacyjne składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie mogą być przyjmowane tylko po umieszczeniu ogłoszenia o organizowanym naborze na wolne stanowisko urzędnicze i tylko w formie pisemnej.
4. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu ( zgodnie z ustawą z dnia 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym - Dz. U. z 2001 roku Nr 130, poz. 1450).
5. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych poza ogłoszeniem.
Rozdział VI
Wstępna selekcja kandydatów - analiza dokumentów aplikacyjnych
§ 6
1. Analizy dokumentów dokonuje Komisja Rekrutacyjna.
2. Analiza dokumentów polega na zapoznaniu się przez Komisję z aplikacjami nadesłanymi przez kandydatów.
3. Celem analizy dokumentów jest porównanie danych, zawartych w aplikacji z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu.
4. Wynikiem analizy dokumentów jest wstępne określenie możliwości zatrudnienia kandydata do pracy na wolnym stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku w jednostkach organizacyjnych .
Rozdział VII
Ogłoszenie listy kandydatów, spełniających wymagania formalne
§ 7
1. Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze i wstępnej selekcji umieszcza się w BIP listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu.
2. Lista, o której mowa w pkt. 1, zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
3. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne będzie umieszczona w BIP do momentu ogłoszenia ostatecznych wyników naboru.
4. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, w tym kierowniczym określonymi w ogłoszeniu o naborze.
5. Wzór listy stanowi załącznik Nr 3.
Rozdział VIII
Selekcja końcowa kandydatów
§ 8
1. Na selekcję końcową składają się:
a) test kwalifikacyjny,
b) rozmowa kwalifikacyjna.

Test kwalifikacyjny
§ 9
1. Celem testu kwalifikacyjnego jest sprawdzenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania określonej pracy.
2. Każde pytanie w teście kwalifikacyjnym ma odpowiednią skalę punktową. Kandydat w sumie z testu może maksymalnie otrzymać 100 punktów.
Rozmowa kwalifikacyjna
§ 10
1. Celem rozmowy kwalifikacyjnej jest nawiązanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem i weryfikacja informacji zawartych w aplikacji.
2. Rozmowa kwalifikacyjna pozwoli również zbadać:
a) predyspozycje i umiejętności kandydata gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków,
b) posiadaną wiedzę na temat Urzędu Gminy, w którym ubiega się o stanowisko,
c) obowiązki i zakres odpowiedzialności na stanowiskach zajmowanych poprzednio przez kandydata,
d) cele zawodowe kandydata.
3. Rozmowę kwalifikacyjną przeprowadza Komisja rekrutacyjna.
4. Każdy członek Komisji Rekrutacyjnej podczas rozmowy przydziela kandydatowi punkty w skali od 0 do 10.
Rozdział IX
Ogłoszenie wyników
§ 11
1. Po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej Komisja Rekrutacyjna wybiera kandydata, który w selekcji końcowej, uzyskał najwyższą liczbę punktów z testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
2. Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i badanie lekarskie.
Rozdział X
Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru na dane stanowisko pracy

§ 12
1. Po zakończeniu procedury naboru Sekretarz Komisji sporządza protokół.
2. Protokół zawiera w szczególności:
a) określenie stanowiska urzędniczego, w tym kierownicze na które był prowadzony nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i adresy nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów uszeregowanych wg spełnienia przez nich wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze.
b) informację o zastosowanych metodach i technikach naboru, uzasadnienie danego wyboru.
3. Wzór protokołu załącznik Nr 4.
Rozdział XI
Informacje o wynikach naboru
§ 13
1. Informację o wynikach naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub zakończenia procedury naboru w przypadku, gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
2. Informację, o której mowa w pkt. 1, zawiera:
a) nazwę i adres jednostki,
b) określenie stanowiska urzędniczego,
c) imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania,
d) uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata albo uzasadnienie nie zatrudnienia żadnego kandydata,
3. Informację o wyniku naboru upowszechnia się w BIP i na tablicy ogłoszeń przez okres, co najmniej 3 miesięcy.
4. Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole tego naboru. Przepisy pkt. 1,2 i 3 stosuje się odpowiednio.
5. Wzór ogłoszenia stanowi załącznik Nr 5 .
Rozdział XII
Sposób postępowania z dokumentami aplikacyjnymi
§ 14
1. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
2. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego.
3. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych

Załącznik Nr 1
Do Regulaminu
FORMULARZ
OPISU STANOWISKA PRACY W URZĘDZIE GMINY

A. INFORMACJE OGÓLNE DOTYCZĄCE STANOWISKA PRACY

1. Stanowisko
……………………………………………………………………………………………….
2. Symbol stanowiska
……………………………………………………………………………………………….

B. WYMOGI KWALIFIKACYJNE

1. Wykształcenie (charakter lub typ szkoły)
………………………………………………………………………………………………
2. Wymagany profil (specjalność)
………………………………………………………………………………………………
3. Obligatoryjne uprawnienia
………………………………………………………………………………………………
4. Doświadczenia zawodowe

4a. Doświadczenia zawodowe poza Urzędem (jednostką) przy wykonywaniu podobnych czynności
……………………………………………………………………………………………..
4b. Doświadczenia w pracy w Urzędzie (jednostce), w tym na pokrewnych stanowiskach
……………………………………………………………………………………………….
5. Predyspozycje osobowościowe
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
6. Umiejętności zawodowe
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
C. ZASADY WSPÓŁZALEŻNOŚCI SŁUŻBOWEJ

1. Bezpośredni przełożony
…………………………………………………………………………………………..

Uwagi dodatkowe
a) Pracownik jest służbowo odpowiedzialny wobec swego bezpośredniego przełożonego.
b) Wszystkie sprawy, z którymi pracownik zwraca się do przełożonego wyższego stopnia (poza szczególnymi przypadkami) powinny być zaopiniowane przez bezpośredniego przełożonego.
c) Od każdej decyzji bezpośredniego przełożonego można się odwołać do przełożonego wyższego szczebla.

D. ZASADY ZWIERZCHNICTWA STANOWISK

1. Nazwy bezpośrednio podległych stanowisk
……………………………………………………………………………………………..
2. Nazwy stanowisk będących pod nadzorem merytorycznym
……………………………………………………………………………………………….
E. ZASADY ZASTĘPSTWA NA STANOWISKACH

1. Osoba na stanowisku zastępuje: ( nazwa stanowiska)
………………………………………………………………………………………………
2. Osoba na stanowisku jest zastępowana przez: (nazwa stanowiska)
……………………………………………………………………………………………….

F. MISJA I GŁÓWNE CELE STANOWISKA W SKALI ORAZ URZĘDU
………………………………………………………………………………………………

G. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU
1. Zadania główne:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
2. Zadania pomocnicze:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
3. Zadania okresowe:
……………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………….
4. Zakłócenia działalności
.............................................................................................................................................

5. Zakres ogólnych obowiązków
……………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………….
6. Szczególne prawa i obowiązki
……………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………….
7. Ocena realizacji zadań
Podmiot dokonujący oceny Metody oceny Miernik oceny


8. Zakres i stopień samodzielności na stanowisku

zakres - ........................................................................................

stopień - .......................................................................................

1. Zakres i rodzaj decyzji podejmowanych na stanowisku pracy
………………………………………………………………………………………
H. ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRACOWNIKA

1. Zasady odpowiedzialności pracownika na stanowisku
……………………………………………………………………………………………….
2. Podmiot / przedmiot i zakres odpowiedzialności
………………………………………………………………………………………………
I. KONTAKTY ZEWNĘTRZNE

1. Kluczowe kontakty zewnętrzne i wewnętrzne
...................................................................................................................................

J. UDZIAŁ W ZESPOŁACH ZADANIOWYCH I ROBOCZYCH
...................................................................................................................................

K. WYPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY

1. Sprzęt informatyczny
...................................................................................................................................

2. Oprogramowanie
..................................................................................................................................

3. Środki łączności
..................................................................................................................................

4. Inne urządzenia
..................................................................................................................................

5. Środki transportu
..................................................................................................................................

L. FIZYCZNE WARUNKI PRACY

Uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych
Częstotliwość wyjazdów służbowych

Ł. PRZYWILEJE I ATRAKCJE STANOWISKA
.....................................................................................................................................


M. MOŻLIWOŚCI AWANSU I ROZWOJU PRZEZ DANĄ PRACĘ
.....................................................................................................................................

Załącznik nr 2
Do Regulaminu
WÓJT GMINY W ZEMBRZYCACH
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
KIEROWNIK/ INSPEKTOR ……………………….

1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe / podać kierunek/
b) staż pracy – podać
c) biegła znajomość obsługi komputera
d) obywatelstwo polskie,
e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
f) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, w tym skarbowe,
g) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
h) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
a) Znajomość przepisów prawa w zakresie ………………………………
b) Komunikatywność.
c) Systematyczność.
d) Dyspozycyjność.
e) Prawo jazdy kat. B
f) Umiejętność pracy w zespole.
g) Znajomość języka obcego.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie obowiązków z zakresu
………………………………………………………………………………………….
Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument poświadczający wykształcenie / dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów
d) kwestionariusz osobowy
e) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy, pocztą elektroniczną na adres ...................................................... w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko ................................................................................ w terminie do dnia ................................ / nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP/.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.bip.pl / oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r Nr 101, poz. 926), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458 z późniejszymi zmianami)”.


Autor: G.Fuja

Tagi: NABÓR